poniedziałek, 4 sierpnia 2014

#2 Rock Look


Witajcie,
Przybywam z kolejnym postem, zdjęciowo modowym....
Dzisiejsza stylizacja jest zainspirowna lookiem festiwalowym, czyli generalnie zainspirowali mnie ludzie na woodstocku. Trochę rockowo z nutka retro. Typowe dla tego typu stylizacji są męska koszula i podarte spodnie. Od siebie dodałam złotą biżuterię i bandamę. Oczywiście nie może zabraknąć ,,ciężkich butów'' które są również elementem mojego zestawu. Zamiast koszuli założyłam górę od stroju kąpielowego z frędzlami, frędzle od zawsze kojartzą mi się ze stylem retro i letnio rockowymi klimatami. A co wy o tym sądzicie? zaliczyliście w te wakaje jakieś festiwale, koncerty ?

Zdjęcia robiła Marcela

                          







Bandama/LOKACH
Łańcuch, bransoletka/PARFOIS
Koszula/DISEL
Kostium/SINSAY
Spodnie/H&M+DIY
Buty/H&M

5 komentarzy:

  1. bardzo odważna stylizacja, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju ale masz cudowną figurę te spodnie są idealne i do ciebie pasują ^^
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę woodstock'u !!! A co do stylizacji - na prawdę robi wrażenie :3
    http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie mrrr z pazurem :) zajefajna stylizacja i zdjęcia. xx

    OdpowiedzUsuń