poniedziałek, 18 sierpnia 2014

#4 alternative-back to school

 
Cześć ! 
Dziś przybywam z postem ,,back to school'', chyba najwyższy czas bo rok szkolny zbliża się wielkimi krokami. Postów tego typu widziałam już mnóstwo na innych blogach, więc przedstawienie tego tematu w orginalny sposób niemal granuczy z cudem. Ale może mi się uda ( pozostawiam to waszej ocenie ).
#1 STRÓJ 
Ostatnie 3 lata ( gimnazjum ) byłam uwięziona w mundurku szkolnym z kretyńskim kołnierzem. Tego 1 września już tego nie będzie i to chyba jeden z niewielu powodów dla których już nie mogę się doczekać. Wreszcie nie będę musiała wciskać się w , palstikowy ' uniform i wyglądać jak wszyscy. Nie pasowałam do tamtej szkoły z wielu powodów - choćby dlatego że lubię się wyróżniać i pokazywać siebie przez strój. Ale mniejsza o to... Właściwie jeszcze do końca nie wiem w co się ubiorę na rozpoczęcie roku, na pewno w ołówkową spódnicę ( patrz zdj ^^ ) ale co do reszty to jeszcze nie jestem pewna. Spódnice kupiłam głownie dlatego ze jest inspirowana kolekcja mojego ulubionego projektanta Alexandra Wanga ( paski z przeźroczystej sieteczki )

 
#2 PIÓRNIK
Kupiłam go za 5 zł w empiku. Ale postanowiłam go przerobić i wpisać w kategorię DIY. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z efektu, mimo iż planowo piórnik miał być biały z napisem - niestety nie mieli już na stanie. Nad napisem zastanawiałam się długo bo nie mógł być długi max 8 liter. Ostatecznie stanęło na tytule 3 sezonu mojego ulubionego serialu, drugim powodem dla którego akurat COVEN to to że mój przyjaciel tak otagował moje zdjęcia ze znajoma #coven666 i bardzo mi się spodobało. 
Wykonanie DIY - poszukałam w gazecie czarno białych zdjęć z fajnym tłem, wzorem. 
wycięłam z nich litery, następnie przykleiłam na czarna sztywną kartkę i wycięłam ( zostawiając czarna ramkę. A potem tylko przykleiłam na taśmę dwustronną do piórnika.
 
 
#3 ZESZYTY 
Większość kupiłam już ,gotowych', natomiast kilka z nich odrobinę podrasowałam ;p
Generalnie większość zeszytów w sklepach ma moim zdaniem infantylne napisy, w kółko to samo LOVE, BOYS, FASHION itp.. Właściwie zastanawiam się dlaczego? Jest tyle nieoklepanych cytatów czy tekstów a tu w kółko to samo. Dlatego swoje zeszyty ,opisałam' sama ( Jeden z nich na zdjęciach ). Napis + kilak zdjęć z gazet i od razu ma to wszystko ręce i nogi

Napis z przodu >>
,, Lost between Elvis and suicide Ever since day I died, well I've got nothing left to lose. After Jesun and Rock N Roll Couldn't sace my immoral soul. I've nothing left to lose''
- The pretty reckless - Nothing left to lose
+ zdjęcia z magazynu KMAG

Tył również z tekste piosenki mojego ulubionego zespołu >
Sittin't in the back, Baby park it or drive. Breathing out the cracks just to stay alive. Earthquake body shake joke is all on me. I remember when, I remember to time didn't have to take just to feel alive
 
  
I to chyba wszystko o trudnym powrocie do szkoły. A Wy jak się przygotowujecie ? 




4 komentarze:

  1. Przygotowania pełną parą widzę :D !!
    jeszcze jakieś pudełko sniadaniowe moze ?
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja idę do klasy ekonomicznej więc u mnie z przygotowaniami jest naprawdę dużo wysiłku.Książek muszę mieć ogółem 19 na 22 przedmioty.Świetne pomysły z tymi zeszytami i z tym piórnikiem,bardzo ładne masz pismo ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥
    http://arbuzowamieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Już prawie mam wszystko, tylko zeszyty zostały :)
    http://byaniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki sam piórnik na kolorowe długopisy tylko ja wybrałam ten fioletowy :) ale mnie kosztował całą dyszkę ;) xx

    OdpowiedzUsuń