środa, 13 sierpnia 2014

#3 who the fu*ck is ..... ?

Witajcie,
Przychodzę dziś do Was z kolejnym postem. Na początku chciała bym tylko powiedzieć że moja koszulka nie ma na celu hejtowania Justina czy jego fanów, osobiście do Biebera nic nie mam, nie jestem tez jakąś jego wielką fanką ale ma parę dobrych kawałków. Więc to tyle słowem wstępu.
Dzis na blogu kolejna letnia stylizacja z moimi ulubionymi elementami. Crop top ( tym razem w wersji over ) i wianek zdecydowany must have. Look dobrałam głównie na zasadzie kontrastu czarnego i białego z dodatkami retro + odrobina wzorów i napisów , no w końcu są wakacje :)  

zdjęcia robiła Klaudia z -> Kocia Fotografia








wianek/H&M
koszulka/NIEKRYTY KRYTYK
spódniczka/H&M
buty/VAGABOND
plecak/NO NAME

5 komentarzy:

  1. super stylizacja :)
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzo ta spódnica ;) super stylizacja :)
    blueberryandbilberry.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba twój blog :)
    Może wspólna obserwacja ? CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niekryty wie co dobre :) lubię tą bluzeczkę ;) XD xx

    OdpowiedzUsuń