sobota, 23 sierpnia 2014

#5 Fall is comming


Witajcie, 
Dziś przychodzę do Was ze stylizacją już na chłodniejsze dni, jesień zbliża się wielkimi krokami. 
A także pierwszy post w nowej fryzurze:) 
Pomyślałam że taki zestaw będzie w sam raz. 
Over size będzie królować tej jesieni ( wg. Elle Germany i Stelli Macartney )
W moim loku prezentuje nowo nabyty płaszcz i ulubiony gorsecik w stokrotki. Długie płaszcze bardzo często skracają sylwetkę dlatego dobrałam do nich sandałki na koturnach,  czarne rórki z wysokim stenem dodatkowo wydłużą nogi. Dodatki okulary muchy, skórzana kopertówka i złoty łańcuch. Generalnie postawiłam na kolory które od zawsze kojarzą mi się z jesiennymi klimatami. Brąz, złoto, brudna zieleń i beż.
A Wam co kojarzy się z jesienią ? 











Okulary/CARRY
Łańcuch/PARFOIS
Gorset/H&M
Płaszcz/VANGRAF
Spodnie/BERSHA
Buty/TK MAX
Kopertówka/STEFANEL

6 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja, masz bardzo ciekawy płacz. Następnym razem powiększ zdjęcia by było lepiej widać :) xx


    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą stylizację uwielbiam za płaszcz- kombinację spodni z wysokim stanem i topu/gorsetu widzimy często, a tym płaszczem dałaś czadu i dodałaś stylizacji charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja i blog :)
    ps. mogłabyś kliknąć w link na moim blogu? :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska fryzura :)

    Zapraszam do mnie http://maadeleinefashion.blogspot.com/2014/08/maxi-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile masz wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń