sobota, 30 sierpnia 2014

#6 rebel red

Witajcie, 
Dziś mam dla Was kolejny i ostatni wakacyjny post. Wpis dotyczący mody, fotografii i charakteryzacji.
Stylizacja którą widzicie na zdjęciach nie jest tak całkiem na poważnie, stworzona została na potrzeby sesji. Tematyką był czerwony kapturek w wersji rebel teen. 
Sceneria również nawiązująca do tematu, grafitti, opuszczone fabryki, tajemnicze przejścia pomiędzy głównymi ulicami Poznania. Ja jestem zadowolona z efektu, wyszło to o co mi chodziło :)
Jest to na pewno zestaw bardziej elegancki niż poprzednie na blogu, i mimo tego że trochę odbiega od mojej estetyki modowej to dobrze się w nim czuję i pewnie mogła bym w nim gdzieś wyjść nawet na bardziej formalną okazję. 
Intensywnie czerwoną spódnicę ,uspokaja' biała koszula mgiełka i ciemne odcienie czerwieni na kamizelce. Nie zabrakło moich ulubionych dodatków: złotego łańcucha i bransolety z krokodylem 

Makijaż: intensywnie czerwone usta i gruba biała kreska na oczach.

zdjęcia robiła Kinga



 Koszula/C&A
Kmaizelka/NO NAME
Spódniczka/BERSHA
Buty/CONVERSE
inne zdj z sesji, jedna z wersji stroju na rozpoczęcie roku. Nie ta oficjalna ale jeden z pierwszych pomysłów



3 komentarze:

  1. Zdjęcia są przepiękne! Nie mogę się na nie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tak intensywną czerwień! I racja - biała koszula uspokaja. świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! sceneria idealnie pasuje do tego co masz na sobie, co daje dobry pomysł na sesje. Ubrania subtelnie pasują do siebie a spódniczka daje charakterek zdjęciom!
    Pozdrawiam i Obserwuje JM.
    http://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń